bajsett

bajsett

måndag 16 juli 2012

När man inte kan somna och ligger i ett stadie mellan vaken och djupt sovandes, så finner man klarhet i precis allt man tänker på. Precis som när man har mediterat. Av något skäl känner jag mig överdrivet glad och lycklig just nu, fast jag har inte en aning om varför. Flummig start på inlägget men men, vad gör man åt att man föds till den man är liksom...

Fick hem en stor bibba med brev från organisationen idag, weho nu har jag läsning nån dag framöver att göra :) polisutdrag, internationellt körkort osv, fixas på en millisekund! Har också gjort klart mitt manus för min Au-Pair video så hoppas nu på bättre väder så att jag kan få spela in den. Ska åka ut till ingenstans i Dalafloda i helgen med några fina vänner och bara mysa, tar nog med mig stativet så att jag kan spela in där? Kan ju bli en ganska bra setting.

Ledig en vecka framöver nu, skönt. Allt fokus får gå till träning och att coacha mina tjejer, löpträning startar imorn och fy vilken omgång dom ska få på våran löpskolning. På tal om jobb, brände mig ganska fint idag. Ser lite ut som någon indigenous stam tatuering haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar