bajsett

bajsett

torsdag 19 juli 2012

Peppar peppar. Mådde bajs igår, bestämde mig att ringa sjukhuset på morgonen. Har inte kunnat träna och sjukanmält mig lite då och då från jobbet så tänkte att nu räckte det. Alternativen var att bli hemskickad tillsagd att vila, eller att komma hem med medicin som tvingar en att vila. Kommer in på sjukhuset med inställningen att vara tvungen att vila vilket som, kommer ut med lokalbedövande medel för halsen och orden träna och kör så det ryker, kom ihåg att gurgla 6 gånger om dagen bara. Det är vad jag kallar WIN! Får hjälp på sjukhuset och får träna, aldrig varit så nöjd efter ett sjukhusbesök. Nöjdheten varade ungefär tills jag började gurgla detdär äckel medlet haha åh.

Kom precis hem från friskis iallafall, körde ett armpass plus lite rehab för rygg och knän. Lollo den lilla fisen försökte få med mig att klättra än en gång men nej sa jag så nu ligger jag här i soffan och försöker slappna av lite. Imorgon blir det en tidig vända till gymet, sen åker jag ut till dalafloda med några fina vänner och lever skogshuggar livet för en helg.

Nu blir det tv och pistagenötter för hela slanten, lite belöning måste man ju få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar