bajsett

bajsett

torsdag 26 juli 2012

Precis pratat över Skype med min kanske blivande hostmom. Hon är helt underbar! Hon har också lagt till mig på Facebook så har fått se lite bilder på hennes barn, dom är ju helt underbart söta! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och av någon anledning kom vi in på alla möjliga sidospår fast det brukar ju vara lite av min grej och tydligen hennes också! Har även mailat med deras nuvarande Au-Pair som också är svensk, hon är jättegullig och gav mig jättebra svar på alla mina frågor.

En av de största frågorna jag fick av mamman var att hon undrade om jag skulle kunna tänka mig att stanna två år, och även om det kanske känns lite väl att vara borta så länge så svarade jag självklart ja för när jag väl är där kommer det ju bli till en annan sak.

Bara att hoppas att hon väljer mig nu då, även om det är den första familjen som hört av sig till mig så känns den redan så rätt och jag är nästan helt säker på att jag är villig att ta en chans och åka till den första som helt ärligt känns som den bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar