bajsett

bajsett

söndag 29 juli 2012

Strulat ihop sig lite. Familjen som jag blivit nästan lite kär i kanske inte blir den jag åker till. Blivit matchade med varandra men sen avbröt CC matchen för att jag inte har 200 h med spädbarn. Får mer besked på måndag om det går att lösa ändå eftersom att familjen verkligen ville att jag skulle komma dit. Känns riktigt synd eftersom jag har erfarenhet av barn under två år, men inte har så det räcker till 200 timmar. Men men, om inte det går att lösa är det bara att hoppas att det finns en annan match där ute för mig som är minst lika underbar som denhär familjen.

Min kära moster lade upp världens sötaste bild idag vilket fall, på alla oss kusiner. Mormor borde vara stolt över att ha så vackra barnbarn. Fick nästan en klump i magen när jag såg den och insåg hur mycket jag kommer sakna våra knäppa släktträffar haha åh, älskar er min mina familj!


För att inte tala om hur mycket jag kommer sakna min bästa vän. Inga är som oss, och denhär videon är ju ett enastående bevis på just det. Den får till och med äran att avsluta mitt inlägg idag, godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar