bajsett

bajsett

tisdag 31 juli 2012

Allt har löst sig, känns ganska positivt just nu. Framtiden känns ljus igen och förhoppningsvis blir det Connecticut som gäller. Hoppas hoppas hoppas! Resfebern har börjat komma nu, inte för att flytta utan för att jag flyger till USA om ca 10 timmar. Underbart skönt ska det bli att komma upp till Minnesota igen, 80F har det varit hela veckan, ca 26-27 grader. ÄNTLIGEN LITE HETTA! Prognoserna ser också helt fantastiska ut för veckorna som kommer så förhoppningsvis kan man jobba lite på brännan också. Helgen som kommer åker vi upp till deras stuga vid sjön, sen på tisdag tillbaka ner till överpackade shoppingcentret Mall of America. Jag kommer väl gå runt med min karta i vanlig ordning och tro mig, det är det enda sättet om man inte vill vara vilse i flera timmar och komma hem med tomma kassar eller ah inga kassar alls.

Har laddat med böcker för flyget, bland annat Morgan Allings självbiografi. Ska också äntligen få läsa boken jag köpte till min syster i födelsedagspresent, och ja jag erkänner att jag nästan köpte den mer för min skull än hennes. Har en känsla av att jag kommer råka skratta högt hysteriskt någon gång under resans gång, men är man ensam i ett packat plan i över 9 timmar tycker jag sådant beteende är accepterat.

En läskig tanke slog mig precis, mardrömmen att hamna mellan två stora karlar, så stora att en stol vardera knappt räcker till, vad gör jag då? Skyller på att jag är åksjuk och borde sitta på en kant eller säga att jag ofta blir kissnödig så för att undvika spring ska jag sitta ytterst? Magsjuka borde annars fungera, fast då blir det väl ett jävla liv kan jag tänka mig. Ah nu vet ni vad som kommer snurra i mitt huvud hela natten, får göra mitt bästa för att somna för morgondagen kommer bli en lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar