bajsett

bajsett

fredag 13 juli 2012

Redan igår fick jag ett samtal från organisationens huvudkontor, redan blivit antagen! Hon tror absolut att jag kommer hinna få en familj och åka redan i september, men man vet ju aldrig säkert. Har försökt tänka ut vad jag ska ha med i min video, och så fort jag har tid och inte jobbar ska jag ta och börja filma. Har också fixat med lite papper, polisregisterutdrag och såntdär, men väntar också en stor bunt med papper som ska dimpa ner i postlådan vilken dag som helst.

Idag blir det jobba jobba jobba, försöka hinna med att städa/tvätta och allt sådant som behövs göras också. Tycker om att leva housewife-lifet, men känner att det är dags för mamma och pappa att komma hem nu.

Insåg precis att det är fredag den trettonde idag, jag som alltid har otur varenda dag så kanske det här blir min lyckodag eller kanske är bäst att lämna bilen hemma idag bara för att vara på säkra sidan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar