bajsett

bajsett

onsdag 11 juli 2012

Så äntligen klar med ansökan! Nu är det bara att sitta och vänta och se vad som händer, ska få svar av min organisation innan fredag efter att dom läst igenom min ansökan. SKÖNT!

Kan knappt förstå att jag verkligen är på väg nu, känns spännande men samtidigt lite skrämmande. Ska lämna allt jag vet och kan bakom mig och flytta iväg till staterna. Det blir den tredje resan dit, efter att jag åkt dit nu den 1:a augusti för att hälsa på min gamla värd familj i Mora, MN. Ska bli så skönt att komma och hälsa på hela Johnson's family, saknar dem som en galning. Har lite svårt att bestämma mig för om jag ska skriva på svenska eller engelska i bloggen, men gissar att det nog kommer bli en stor mish-mash av dalmål, minnesotadialekt, och en än så länge okänd amerikansk accent haha :)

Tillbaka till Au pair året, har lite ångest över att lämna mamma och pappa själva kvar i huset, vad ska dom göra nu när deras lilla bebis flyger ut ur boet? Och för att inte tala om min bästa vän sedan över 10 år tillbaka, tacka gud för Skype.

Nu ska jag sätta mig och skratta åt alla dåliga människor på SYTYCD och trycka en kebabpizza.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar