bajsett

bajsett

måndag 20 augusti 2012

"Har jag inte träffat någon som ger mig allt jag behöver inom tio år tänker jag skaffa stall och ägna all min kärlek på hästarna, okej?"

Hemma från staterna, är barnvakt en massa, tränar och har startat på ett nytt kaloriräkningsprogram eftersom jag också har blivit vuxen nu och faktiskt går upp i vikt av att inte äta rätt. Trodde aldrig den dagen skulle komma men jo, någon dag i sommar var den dagen. Så hejdå socker och smör, godis varje dag funkar tydligen inte längre.

När man ska flytta hemifrån och bo på andra sidan atlanten i två år börjar man tänka på massa saker. Har redan planerat mitt bröllop och även gått igenom de hemskaste scenerna som skulle kunna ske. Fast med tanke på den första meningen vore det väl kanske klokt att ha en karl att spendera resten av livet med innan man börjar planera? Annars får jag väl bli en karriärgalning och gifta mig med jobbet, eller kanske hästarna i stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar