bajsett

bajsett

torsdag 9 augusti 2012

Sista helgen. Vill ju stanna kvar här. Ont i halsen och lite feber har jag haft i två dagar nu, men hellre må lite kasst här i 38 graders värme än hemma i Sveriges ynka 12?

Har inte klivit upp ur sängen än, men ska nog gör det snart. Är ganska hungrig. Ikväll åker vi ut till stugan igen, underbart! Måste försöka sola bort den hemska shortslinjen jag har fått under veckan, I-landsproblem jag vet.

Ska iallafall bli skönt att komma hem och träffa alla saknade, och få dela ut lite presenter! Måste hinna med massa kvalitetstid innan jag flyttar.

Kan inte förstå hur den här lilla pluttstaden på 5000 personer blev mitt paradis. Kanske det helt enkelt bara är så rofyllt och vackert? Känns som Forks med stora träd som kommer upp rakt utanför stora glasfönster, fast ifs så var det inte Forks som var Bellas paradis utan en het vampyr. Haha mina fina tankar för idag, nu ska jag ut i solen och passa på, har massa timmar innan vi åker ut till stugan klockan är bara 9 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar