bajsett

bajsett

tisdag 7 augusti 2012

Idag tog jag lite sovmorgon. Vaknade 10:30, skönt! Drömde en massa sjuka drömmar dock. Blev tillsammans med ett ex och blev rånad av en kompis lillebror. Försökte ligga ute i solen ett tag men gav upp efter 20 minuter, 38 grader utan vatten att slänga sig i funkade inget vidare. Gjorde köttbullar till familjen idag, sen slängde jag och Emma oss i bilen för att köra ett Zumba pass i Cambridge. Det var så jävla roligt, som en blandning av Friskis och poledancing. Instruktören var väldigt grov i sina rörelser dock, såg lite ut som om höll på med något helt annat så att säga, men kul var det! Efter det stannade jag, Emma och Michelle hos Michelle och hennes man, och Rachel kom förbi en sväng och vi kollade på OS. Åkte hem och nu ligger jag här helt död, och imorgon blir det Mall of America! Åker härifrån 07:30 så vi gör en heldag av det, skönt att slippa stressa.

Hoppas ni där hemma har det bra, för det har jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar