bajsett

bajsett

söndag 5 augusti 2012

Kom hem från stugan precis, är helt stekt. Sitter i soffan och kollar på OS med aloevera i hårbotten, pannan och på ryggen. Helstekt med andra ord. Emmas pojkvän Jake är här och vi sitter hela familjen och asgarvar åt gymnaster i finalen som faceplantar på mattan. Hemskt egentligen men det ser ju så fruktansvärt dumt ut.

Och kan ju bara säga, Emma som är rädd för allt i världen, ta dig i häcken. Innan jag åkte hit började jag våga lite mer och testade på inomhusklättring och kom hela vägen upp, idag har jag lärt mig att åka vattenskidor. Har sjukt ont i rumpan dock men det är smällar man får ta för, ursäkta men, fyfan vad kul det var! Älskar att vara här. Är mer avslappnad än någonsin, tänker klart vad jag vill eller inte med mitt liv och vågar mer än jag någonsin gjort. I veckan ska vi dessutom (mamma titta bort nu om du läser) åka iväg för lite cliffdiving. Lite nervöst att slänga sig ut från 10 meter höga klippor, men det är bara att som man säger här "suck it up"

Ska återgå till mina popcorn och tranbärsjuice nu, hoppas alla ni där hemma har det bra!

1 kommentar:

  1. Hör du jag behöver inte titta bort... Låter som du har det riktigt bra :)

    //mamma

    SvaraRadera