bajsett

bajsett

onsdag 5 september 2012

Blev kvar på jobbet till 01:30 inatt, vaknade och tog en ovanligt seg dag med bamsefrukost i pyamas framför tvn. Gick på bio men världens bästa A, blev nyaste barnfilmen Modig i 3D. Herrejävlar vilken film, skrattat och gråtit på samma gång under 2 timmars tid. Satt även en utvecklingsstörd man bakom oss, när jag och A kommer in möts vi av en charmig konversation mellan mannen och hans assistent: -WOOOW vilka snygga brudar! Åh hjärta honom!

Knät har pajat ihop lite ganska jättemycket också, hoppar ur led och knastrar när jag går. Brukar klaga över mina mindre krämpor ganska flitigt men nu är det något som är allvarligt fel. Ska ringa farbror doktor imorgon så får vi se hur det blir.

Påväg hem från bion får jag ett samtal från bästavän att jag ska komma ut och umgås med hennes pojke och hans vän ute i Gustafs så slängde mig väl i bilen för en hysterisk kväll fullt i skvaller och skitsnack, åh vad jag älskar såna här spontana hängkvällar. Imorgon blir det jobb för hela slanten sen kanske lite middag ute i Gustafs, får väl se hur mycket jag orkar med tanke på att jag ska ut på nya dagisavdelningen för 1-3 åringar på fredag morgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar