bajsett

bajsett

måndag 17 september 2012

Äntligen äntligen äntligen! Lyckan på jorden, en ask full med choklad, grädden på moset, pricken över i. Såååååååå jävla glad. Igår blev det spikat till 100% att jag ska flytta till staterna! Är helt galet lycklig att det äntligen löst sig. Får veta exakt datum i slutet av september, det som är sagt nu är början av november men antagligen så blir det sista veckan i oktober någon gång :D För övrigt så går dagisarbetet jättebra, är helt kär i dom här söta små barnen. Har tusen saker som behövs göras inför flytten nu men det får vänta lite. Hihi åh, säger bara Staterna i ett kanske två år, starta ett nytt liv och bara leva för min egen skull, undebart!

2 kommentarer:

  1. Kul! Jag hittar billiga biljetter till New York över jullovet - kanske vi ska komma och hälsa på redan då?

    SvaraRadera
  2. Bara jag får komma igång med min vardag ordentligt så är ni välkomna när som helst!

    SvaraRadera