bajsett

bajsett

måndag 22 oktober 2012

Full fart. Jobbat som en galning, haft en galen utgång med bästa vän hennes pojkvän och alla hans pojkar. Efter jobbet i måndags kom Amanda hem till mig, och vi grät, eller ja hon iaf för jag bara låg och skrattade. Vill inte riktigt ta in att jag träffat min andra halva sedan vi båda funnits på jorden för sista gången på ett tag. Hon åker till Indien imorgon, och jag är inte hemma för än på tisdag natt. Allt börjar kännas ganska jobbigt nu jämfört med tidigare.

Har haft en bra dag i Västerås med Lollo, fick sovmorgon när hon var i skolan sen åkte vi till stan och lunchade lite. Fyndade också lite på Carlings, för lite av matpengarna jag lånade av mamma hehe förlåt. Sitter på tåget nu till Stockholm för att bo hos kusin och hennes pojkvän över natten så att jag enkelt kan ta mig till Ambassaden imorgon bitti. Blir ganska stressad av faktumet att jag åker om mindre än 7 dagar, och har min tid på ambassaden för att få visum imorgon. I normala fall har dom handläggningstid 10 dagar men har hört att det inte alls tar så lång tid. Får dra på mitt bästa leende imorgon och försöka flörta till mig att få det supersnabbt. För första gången känner jag iallafall att det löser sig säkert istället för att få totalt panik.

Amanda, om du läser dethär: Jag älskar dig över allt annat och jag hoppas du får det lika bra i Indien som jag förhoppningsvis får det i staterna. Kan knappt förstå att jag inte kommer vara där om 2 veckor när du berättar om vilka vackra barn du sett, om att du måste skaffa barn med en Indier för att få vackra barn, att du har träffat nån snygg kille som volontärarbetar med kameler. Även om jag inte är nära finns jag alltid och det kan ingen andra på. Älskar dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar