bajsett

bajsett

tisdag 16 oktober 2012

Lagt bloggen på lathyllan. Så mycket att göra och fixa inför flytten, vilken redan är om 13 dagar. Sjukt. Förgyllt dagarna med MASSA häng med bästa vän, och imorgonbitti är ledighetens roligheter slut och jag ska iväg till jobbet igen. På två dagars ledighet har jag inte fått tummen ur röven för än ca 6 timmar sedan. Plockat ur hela garderoben, packat undan det som inte ska med i resväskan för att ge bort till A, och lagat mat. Om det räknas så cyklade jag till ICA i pyamas imorse för att hämta senaste beställningen av kläder, åh blir lika glad varje gång jag får öppna ett fint plastigt paket och vem hittade någonsin på uttrycket att "ingen vill väl ha mjuka paket"? För det ska jag säga er att det vill jag, och i massor helst.

Skulle lägga till en bild precis för att bjuda på lite av det som hände i helgen men så kul ska vi tydligen inte ha. Bilderna är putsväck eller så har jag tagit massor av inbillade foton i helgen. Efter fredagens bravader har jag än en gång insett vilken underbar syster jag har, även fast vi ibland inte direkt har dom smartaste idéerna.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar