bajsett

bajsett

söndag 25 november 2012

Vaknar 6:45 pa min lediga dag, bra jobbat Emma. Visst sa star alarmet pa 07:50 for att ta sig till taget och spendera dagen i Soho eller upper east & west side, inte riktigt bestamt mig an. Det borjar sakta men sakert bli vinter har, ingen sno an men den ar nog inte langt borta. Ska fa vinterdacken pa bilen i veckan, och en vinterjacka och uggs star hogst upp pa shoppinglistan for idag. Ska nog forsoka hinna med att fa min dagliga dos av Starbucks innan taget gar ocksa insag jag nu, sa det kanske bara ar bra att jag vaknat sa tidigt. Multitaskar pa hog niva nu, hela slakten pepparkaksbakar sa jag Skypar med dom yrvaken i pyamas ATM.

Frukosten igar, halvvags igen som sina flingor stannar hela varlden for trearingen har hemma. - Emma?, kan jag fa en kram? Jag har inte sett det pa heeeeeeela dagen ju! Klockan var da 07:15 och vi hade sagt godnatt vid 7 tiden kvallen fore. Samma trearing har borjat visat att han ar radd om mig. Igar nar jag skulle aka ivag till Jennifer for lite matlagning sager han till mig: -Nej men du kan inte aka nu, det kan vara farligt. Jag forklarar for honom vart jag ska nagonstans, han svarar: - Okej, var forsiktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar