bajsett

bajsett

tisdag 18 december 2012

Har an en gang borjat fundera pa om att blogga verkligen ar nagot for mig. Det kanns just nu bara som nagot jobbigt som hanger over en att gora, som man alltid glommer bort. Har en valdigt bra kamera men ar valdigt dalig pa att ta bilder, dom fa gangerna kameran faktiskt kommer med i handvaskan. Vecka var som vanligt, sondagen bestod av en regnig, kall men trevlig dag i NYC. Forsokte jushoppa lite saker till barnen men alla affarer var helt galet fullproppade sa man visste varken ut eller in.

Pa tal om julshopping, min present till mig sjalv kommer komma nu nagon dag, varldens finaste skor! Aven mamma&pappa och basta van har lagt julklappar pa ladan at mig, sa sa fort jag ser postgubbarna kora upp pa var driveway sa ar jag snabbast till dorren for att titta om nagon av kartongerna ar till mig hehe.

Hitta det knasiga, dog for en stund inne pa IKEA.
Julgranen pa Rockefeller, ser ganska liten ut men den ar enorm.

Sa jag att det regnade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar