bajsett

bajsett

söndag 9 december 2012

Yoga, simning, löpband, kickpass. ÄNTLIGEN har jag kommit igång med träningen. Känns så förbannat bra, förutom att min kropp just nu är desperat efter vila. Och vatten i mängder. Jag och Jennifer har hängt minst en gång om dagen hela veckan, känns så skönt att ha någon har att bara få skratta och gråta lite med. Har fått spendera väldigt mycket tid med bebis denna vecka, åh vad jag älskar det! Vem vill inte sitta i en gungstol och mysa med en liten plutt som en dag kommer växa upp och krossa alla flickors hjärtan? Uppskattar till och med babykräks på kläderna. Åh vad jag älskar alla tre av mina små söta pojkar, dom ger mig en sådan glädje som inte ens går att beskriva.

Har haft helgen ledig, och fōr fōrsta gången har jag inte varit helt slut efter en veckas arbete utan tvärt om. Har saknat mina små pluttar ganska så rejält, och har känt mig ensammast i världen utan alla kramar och pussar från dem. Detta har såklart lett till att jag har haft världens hemlangtan, kramade kudden till sömns igår natt. Längtar tills att få jobba imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar